We're turning into dust

tjooooo bree
Jag sitter i skolan och redigerar bilder :) standard!
Har slutat, väntar bara på att min prins ska bli klar med matten. yeye!
Sen äre dags att dra hemåt. jag kanske får en ny frilla ikväll ;D mwuahaha
Imorgon är det freeeeedaaag mihuhhu ^_^ party and party and party and pa- and pa- and paarty! vad händer gott folk? inget?! nähä åkej kul för er, jag kommer iaf ha deet feet najs! :D har inget planerat än haahaha
JO JUSTE!!! aboooow jag ska på idol imorgon :O :D med Eddieeeee TJOHO! hade glömt.. elleer jag trodde det var typ nästa vecka.. ahaaaa haha knaaas
eeh I guess jag har ngt planerat :D hehe
Sen då!? :O sen: party and party and pa- and pa- and party!
fuck yea.
http://www.youtube.com/watch?v=eRRML6TNngg
måste.. sprida.. huhuhuhuhuhuhu
nämen
hejåhå jag måste gå
haha det rimma :D
jag är fett tråkig jag vet
bye bro's and hoe's
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0