you'd be surprised

chaa bloggen huhu
slaeten chhhhhey va det här. mm

I'm back från Barnens Ö. Ös!
sitter här och lyssnar på Adele - someone like you♥ medan mina händer rör sig av sig själv.. är så sjukt trött! Gårdagen var full med bus och lek, tillochmed Disco på kvällen. mah gaawd! Inte nog med det så struntade vi i att sova, vi satt uppe och bjöd på oss själva istället. Sova är inget för en krigare!
Jag känner dock inte att vi lärde känna dem nya ettorna speciellt bra. De var mest för sig själva i deras fnittrande miljö.. Däremot tyckte jag att vår egen klass tajtade till sig lite (Y)
Jag och tjejerna fick lite 'gästövernattning' av grabbarna grus, Erik och Isak. Inte helt fel... men fel i huvudet måste det ju ändå vara på dem där boysen haha (Y)

shemAle

Bortsätt från Isaks sömnkommentarer skrattade vi en hel del åt vår torra humor♥ fifan .. om inte jag minns fel så kissade Amanda på sig lite.. (hahahahaha!!)
yes.. denna natten förändrade våra liv

Imorgon är det freeeedag mehmhmmhhm
då ska jag hänga med min pojke ♥ jajamensan!
Idag ska jag nog bara titta på film eller något annat majsigt, har inte bestämt mig än;)
cya bitcheezz
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0